Monday, December 13, 2010

puasa adalah diet terbaik

besok aku akan melancarkan puasa.
yeaaahhh! puasa adalah diet terbaik.

ayah aku cakap aku gemuk..errrkk...
semua dalam family cakap aku gemok..
diet itu penting..
akan ku buktikan cuti ni berat aku akan turun 1kg..aahahahaha..

tak tau la mampu diet ke tak.
tengok nasi tambah mak masak..fuhh..terliur aku..adeh..

mampu ke aku puasa kali ni?
yela..pagi2 aku makan bihun sup + kuew teow goreng basah..haha..
malam dah melantak roti..hahaha
macam mana?? hahahahaa...




dah gemok seperti lukisan diatas..
haha..

i need to be diet.
cayok cayok..
sila tunggu kewujudan diri ku yang KURUS! haha

sekian..
13/12/2010..22.20 pm

2 comments:

  1. hai.
    lama tak dengar cerita. :)
    found your blog. hehe
    i hope we can start all over again.

    hai,
    saya farah najwa,
    selamat berkenalan. :)

    ReplyDelete
  2. yeah sure dear :)

    hai..
    selamat berkenalan juga :D

    btw,thanx jadi followers :D

    ReplyDelete