Sunday, December 19, 2010

run mackerel run :D

run mackerel run.
cerita korea..tahun 2007.
dilakonkan oleh..
ahhheeeemmm......my hero..
LEE MIN HO..

auwww....
im totally in LOVE with him la...
one day hope boleh jumpe dia..

aku pernah berangan auw....
nanti nak simpan duit nak pergi korea..
nak cari lee min ho...
lepas tu nak pergi taiwan..
nak cari jimmy lin..
tapi...............
kalau jimmy lin dia dah ada bini..
mampus aku kena serang...haha...
tak pe la..lee min ho pun jadi...
**macam kau boleh cari kat korea ue..kau ingat korea kecik..haha..



antara pelakon la..



tengok kacak kan beliau??..
auuuwwww...aku tergoda :D

cerita ni.dari episod satu sampai habis..aku gelak..tade sedih...best..
waaahhhhh....bila lee mon ho dalam pakaian sekolah buat aku MELTING..
kacak :D

umur dia 23 tahun..tpi tak macam 23..sebab comel and muka budak..haha..
waahhh..melting lagi dan lagi dan lagi :D

dulu meminati jimmy lin..
pelakon taiwan..
kacak.comel..hee..
**semua pelakon yang kacak yang comel aku minat..aku pun comel jugak**muka malu**



alololo sweetnya..
walaupun dah 36 tak macam 36..comellllll..
tapi maaf.....sekarang saya lebih meminati lee min ho sebab lee min ho lebih muda lagi awak..dan dan..dia sangat comell..
auwww...malu...


dah la..jangan nak berangan..
idaknya nak dapat deme ni..
**kan kua bahasa perok**..

sekian
20/12/2010..11.46 am

No comments:

Post a Comment