Friday, December 10, 2010

tamat sudah semester satu (:

semester satu dah tamat.
lega rasanya dah tak terikat dengan akaun,business math and business..
**dari  6subjek aku ambil, 3 subjek je aku suka. english,managing self,computer. boleh capai ke pinter tinggi kalau macam ni??**

suka math tapi bila melibatkan business?? dushh..pecah otak..



masuk semeter dua lagi la..semua busines dan ekonomi..
lagi la aku kena membaca..arghh...
PENING aku..
mungkin spek aku dari kecik akan jadi besar disebabkan kuat membaca


wow..budak kecik pun rajun pegang buku..aku ni malas kenapa??
haish wake up la wahai siti zainab oi...
kata nak berjaya..errkk...

cuti semester membosankan..
bila nak balik kolej ni??

dush...nothing to doing..
nothing to write..
macam ni la..bila mood menaip sudah datang semua nak taip..
haha


by the jalan.

selamat bercuti kepada semua yang sedang bercuti..


sekian sahaja dari saya yang sedang dilanda kebosanan tahap melampau
(mana beruk aku ni..dah 2 pagi ni????)




No comments:

Post a Comment