Thursday, April 14, 2011

bad..fever :(

aku demam..dah 5 hari :(

hari ahad malam aku kena gastrik..teruukkk..
isnin aku pergi hospital...
balik dari hospital, aku rasa tekak aku sakit.....
damn.! petang aku kena demam pulak..
hari selasa pergi klinik..yeah..kalau pergi hospital nanti dengar doc membebel..hate!
dapat MC sehari je..haissssh..
disebabkan terlalu teruk, parents aku ambil balik selasa petang itu..
rabu aku pergi hospital kat ipoh la..
OMG! kena ambil darah bagai la..
lagi teruk bile doc tu cucuk salah...arrrrggghhh!!!..
habis lebam tangan :(
dapat la MC dua hari..
hari khamis aku balik kolej...ingat nak pergi presentation management la..untuk markah final..semangat!
pukul 9 pagi balik, pukul 12 aku balik ipoh balik..
sebab..............
aku jalan je kat cafe aku rasa nak muntah....and yup..memang aku mengeluarkan semua isi perut aku...sekali dengan ubat yang aku makan...hahahaha..
terus kawan aku nak hantar balik...
dan hari ni..alhamdulillah..rasa makin sihat..! :)
tapi makan still rasa nak muntah...
dah 4 hari ta makan..hari ni tataw la nak makan ape :(

demam sebab sakit hati ke? or demam sebab exam ke? 
haha

tapi sekolah aku memang tengah kritikal demam :(

kawan aku kena syaki denggi..
moga cepat baik ye :)

sekian..salam.

No comments:

Post a Comment