Thursday, December 30, 2010

batu pahat, johor...

aku baru je balik dari johor ni..
gila penat..sakit semua badan..
kalau robot kan best..
tayah rasa sakit semua ni..huuu

pergi hari ahad petang..2.30 petang..
sampai 9.30 malam..
terus pergi hotel d'impian



murah seyh..single bad rm60..satu katil la..
dua katil rm80..
kalau semi apartment rm125..dua bilik..4 katil..aircond lagi..-ni la bilik aku duduk..-
kalau master rm225..lagi besar la..
ish promote lak aku en..hahaha..

dah smpai malam tidur terus la kan..
bangun pagi-pagi sebab kena hantar kakak pergi UTHM
universiti tun hussein onn malaysia.
sesiapa yang tak kenali..dulu university ini dikenali sebagai kuittho..
kolej universiti tun hussein onn batu pahat..











dulu university ni kegemaran aku..
ingat degree nak ambik kat sini la..**berangan**

kakak aku degree kat sini..master pun kat sini..
pergi sebab daftar dia la...
alhamdulillah..tercapai juga impian beliau..
dengar cerita nak ambik tutor kat sini..
syukur..

eh eh melalut plak en..
ingat daftar isnin ue..petang boleh la balik...
tak boleh..pagi selasa ada taklimat la pulak kan...
kena tangguh sehari lagi..
nasib aku bawak baju yang mencukupi..haha..

then..tak da buat apa..melepak la dalam bilik..
beku otak oi....

malam isnin pergi al-ikhsan..
yesss...dapat la beg adidas satu..warna pink..pink lagi..haha..
tenis sports shoes..**ehem ehem..kurus aku lepas ni..** ahhaha..
track suit dua..
suka suka :D

then balik hotel tidur..pagi besok bangun awal lagi..
hantar kakak pergi university balik...
then ingat boleh la berjalan..tak boleh jugak..
kena tunggu kakak habis daftar lagi...
on the jalan nak balik ipoh.singgah la ayer hitam..
ayer hitam johor oke...
hah kat sana jangan cakap..
rasanya kalau kereta kancil tak bergerak dah..
kakak dengan mak borong sakan la..
cermin , tikar bagai la...
adoi...
aku beli bantal peluk je..
heeee..bantal bucuk tade en..hoho =.=

nak masuk kereta kasut kena tinggal lua..masuk kaki..
kasut letak kat celah-celah maan yang boleh..
memang tempat letak kaki ue penuh..taleyh letak dah..huuu

sampai ipoh..badan sakit..beku..semua ada la..
huu =.=

tapi seronok...
rindu blog ni..
3 hari tinggal kan..
alololo syg ku..
sekarang sudah update kan :)
tamau merajok dah..
hahaha..macam pujok katak plak..haha

ok la..
sekian :)
30/12/2010..8.27 malam


No comments:

Post a Comment