Sunday, January 2, 2011

new year! belum tua lagi :D

sedar tak sedar dah masuk 2011 kan..
bye bye 2010..hey 2011 :)

kenangan 2010 memberi impak besar dalam kehidupan :)
awal 2010..aku berkenalan dengan semua budak seratas yang sebaya dengan aku (form 4 baru la..)
sudah tinggal sekolah itu 3 tahun baru kenal semua dengan budak baru...
seronok..hang out together..menggembirakan hati :)

tapi 2010 juga hati ini dihancurkan oleh seseorang :(
tak pe la..kisah lama kan..malas nak ingat :D

tahun 2010 juga..aku melatih diri ini makin kuat..
melawan sakit yang dialami sejak 12 tahun..
merawat hati yang dilukai oleh seseorang yang aku sayang..**tapi tak menyesal un bile putus..** haha..
mengajar aku jadi tabah menghadapai semua ujian ALLAH..

masuk bulan 3,2010..ayah excident..
kenangan menjaga ayah..
sejak ayah excident, masa ini lah nak tunjukkan ketaatan aku sebagai seorang anak :D
hurm...:(
result spm tak membanggakan.bukan mencapai target..
so..it teach me.how to be strong..and accept realiti :)
nak isi borang upu..cikgu sekolah pulak buat hal..
buku koko hilang..so upu markah koko kosong!
padahal penat aku wakil sekolah dua tahun..
jawatan macam2..haissshh...
sabar jela kan..tengok..aku memang sabar orang nya..hahaha..

then masuk kolej professional mara seri iskandar..
course..foundation and higher national diploma in business IT..
ngat belajar IT je..tak sangka kena belajar business, akaun bagai la..adoi..
dulu..masa form 4..i HATE account..! haha..
gila tak suka..skali masuk kolej kena belajar benda ue..OMG!..memang pening aku..haha.

kolej ok..
tapi ada sorang ue tak ok bagi aku la..
pekena ntah..ada je tak puas hati nya dengan aku..
tape la...aku terima..aku sabar...
aku MEMANG penyabar orang nya! haha..

oke..selama 9 bulan aku single...aku kapel jugak dengan budak kolej aku..heee :)
opssss...hati aku kental oooo..
tak da hati nak kapel..sakit hati bagai la..
serik serik serik serik..
tapi aku kapel juga dengan dinasour ue..haha..
angkara kawa..mereka sudah terima..terima jela..
mula aku ingat..oke tade ape..nanti tak serasi putus la..
last last..alhamdulillah nak masuk 5 bulan dah hubungan kami..

by the jalan..
kami hari ini genap 4 bulan :)
so besok masuk 5 bulan la kan..
kami PENAT bergado..asyik gado benda sama..
bek tayah gado en?? heee..
hope kami boleh kekal :D

what love for us la kan..
what you give you get more :) :D




aku masuk kolej 5hb..tak sabar nak masuk kolej..
dah terlalu bosan duk umah..
dah bersawang otak ni..huu..
masuk ni subjek apa?? busines lagi..
aaaarrrgghhh..tak tau kenapa..tak suka business..
study business macam BACA sejarah!!! 

ouh im celcom user now :)
sebab terasa guna celcom best..! 

new year..aku sambut kat stadium..yeaaahh..!
kan ada food festival en..so smpai la kul 12..countdown new year..sambut new year..

aku dah diet sebulan..tak makan nasi.
tapi.....
masih gemok..
putus asa diet!
bia la..masa muda la makan sepuasnya..! haha..

ouh sekarang cuti..aku tersangat la gile korea..
cerita dah berulang kali tengok masih nak tengok..
haha..
sampai sanggup beli cd walaupun dah ada dalam laptop...
koleksi :)

masuk new year ni kan..
aku la paling kecoh dalam family..
eyh kak..kamu dah 24..dah tua..bila nak kawin?? haha..
angah..dah 23...tua dah......ish ish...muka berkerut..haha..
bangi kamu 21...cukup umur dah..bile nak tunang? haha..
opppsss...aku?? 19 dah??? aduh..MUDA lagi..sebab masih belas..haha..
dan adik aku last skali nak masuk darjah satu..

so new year bukan bermaksud dah tua..
hahaha..
awek muda penting..! keke..


that's all form today..
lambat update..janji masih new year kan?? haha


sekian..
2/1/2011..not 2010..hee...
dunia baru..azam baru..perbaiki diri :)
8.48 malam..(jam laptop )

No comments:

Post a Comment