Sunday, January 2, 2011

mandi manda..family day..new year :)

1hari bulan 1 tahun 2011..
pergi mandi manda berkelah kat chemor..
air sungai :)

sampai je sana..tak angkat barang dah..adik dah merengek suh dukung..
nak pergi mandi..
yeahh...! adik yang last skali..bab gusti..bab dukung-dukung..bab mandi-mandi laut..bab main game..semue aku la..
yang selalu gado pun aku..
trademark aku untuk dia..
WE HATE ADIK!..
nanti bila aku cakap macam ue..confirm dia datang kat aku..lepas ue gesel-gesel pipi dia kat pipi aku..haha..
macam kucing..
nak suh dia berhenti aku kena cakap..ye..SAYANG adik..haha..

terus pergi mandi..
baru masuk kaki sikit..errrrr..menggigil aku..
sejuk gila..kena berani juga masuk air..sebab adik aku ejek aku..dia cakap..
"hahahaha..takut air..tengok adik..berani..mana takut air.."
petah sungguh budak kecik ni..menyakitkan hati..haha :)

tak tau la nak cakap apa lagi..
ini serta gambar jela..












gambar di atas menceritakan segalanya ye :)
malas nk explain..paham paham je la..

ok la..that's all..
nak kena pergi jahit tudung aik aku ni hah..
maklum la..budak sekolah lagi..haha..

sekian..
2/1/2011..10.11 malam (jam laptop)

No comments:

Post a Comment