Tuesday, January 4, 2011

not in mood :(

aku kan cuti 26.11.2010..sampai.....5.1.2011..
mula-mula cuti hari tu sibuk..bila nak balik kolej ni???
sekarang???
tak da mood..dua malam menangis dah..asal ni????



sebelum tidur mesti nagis..kenapa??
nak balik kolej dah..
dan....
kenapa mood seolah-olah hilang??

ouh ya...
ramai tanya kenapa jarang on facebook sekarang..

MEMANG..sebab facebook dah bosan sekarang..
tak tau nak buat apa..
blog semakin menjadi-jadi..
or maybe....
sebab game depan mata..
tv depan mata...
korea depan mata :)

hai la kolej....
kenapa tak da hati nak balik ni???

padahal cik dinasour dah balik tadi..
dia terlebih semangat..
yela.......kolej kesayangan la katakan..haha..


oh..by the jalan....
aku dapat tau..pointer rendah 2.0 kena quick..
OMG!....
sumpah aku takut..
pointer aku berapa???
kawan aku kolej dah call..taleyh masuk dah sem 3...takut ar..


ya ALLAH...
aku mohon..semoga result ku tidak akan menghampakan kedua ibu bapa ku..
aminnn....

arhh..lupa lagi...
tak tau kenapa sekarang..
aku rajin pulak beli buku agama..
dulu rajin beli novel....
alhamdulillah.......
aku mula menyedari semua dosa-dosa yang aku pernah buat
manusia tak lepas dari dosa...

that's all for today..
sekian..
4/1/2011..7.42 malam (jam laptop)


No comments:

Post a Comment