Friday, December 23, 2011

kerja kerja kerja =.=

waaahh...aku da mula kerja sejak akhir bulan 11 ritu..kerja kedai tudung jaaa.. tolong orang je. hee.
tired..siyes tired separuh mati..haiissshh..mase belajar nak kerja. tiba-tiba mase kerja dah rasa nak duduk rumah. makan tidur lagi bagus kot. haha.

aku gemok. kau kesah ape kan? GEMOK tu kan SEHAT. hoho =.=
ouh by the highway, jemput datang ke konsert Maher Zain besok..wah promoter pulak aku..
datang ke booth kami oke.  PUTERI COLLECTION :)

kami menjual semua jenis tudung muslimah. yeeaahh...saya MUSLIMAH oke. pelbagai jenis warna yang cantik dan menarik. dari jam 10 pagi sampai 10 malam. matilah aku. kerja dari pukul 10 pagi sampai 6 petang pun sampai umah bagai nak pengsan kottt..huu..

ouh yaaahh. boleh like facebook ini ya  facebook PUTRI COLLECTION :)
lai lai lai..harga manyak murah.. hahaha. 
ouh yeaahh..buat pertama kalinyaaa..MAHER ZAIN akan berada didepan mata saya sendirrrii...
waaaaahhhhh...PROUD of HIM. 

ok la. setelah 6 bulan kan. baru update. hahaha. aku tahu. bersemut dahhhhhh blog ni..huhuhu..
ouh hari ini banyak penat sebab packing barang untuk niaga besok..
alamakkk...aku dari tadi masih memikirkan..bagaimana aku niaga besok? =.=
aku ni pemalu orangnyaaa..adduuh...
tak apa laa..mahu timba ilmu kann..
yeaahh macam status saya baru-baru ini..

"saya hanya ada facebook. saya tak pandai dalam IT. tapi saya belajar dalam Higher National Diploma in Business IT. disebabkan saya tak pandai IT, jadi saya hanya pikir duit dalam Business $$ **mood nak kaya**. haha :D"

time to sleep. 10 malam sampai 7 pagi besok?
cukup ke? aku atleasst 12 jam. uhuk uhuk =.=

sesiapa tengok cerita BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG semalam malam dekat astro Ria pukul 9 malam?
oh My Allah. cerita tu best KOT. kawan-kawan cakap la. aku tengok sekejap je. itu pun nak akhir-akhir. kesiannya aku. cerita tu sweet betul. suke suke :D
aku minat gila dekat RANDY PANGALILA tu. kachak, handsome, bergaya, gentleman. yyyuuuuwww~ <3
minat juga ADITYA FIRMANSYAH. hero kedua dalam NADA CINTA. heee <3

ok. enough for today. kalau aku rajin aku akan update.
tapi....kalau aku malas. jadi la macam sebelum ni. 6 bulan sekali. update ikut mood. haahahah..
eh. ape kisah kan. hal aku. haha. **sombongnya kau. ALLAH marah* hee.

Assalamualaikum :) *big huge*

No comments:

Post a Comment