Sunday, December 25, 2011

Maher Zain :D

hah..amik kau nyah. title nak TOP je. hahahaha.. ye smlm Maher Zain dtg stadium perak. depan rumah je babe.! kau ada? haha. **maaf ini bukan riak ye. saja je. hee*

oke dah..ada depan rumah pun bukan aku masuk dalam stadium perak tu. hukhuk. aku kene kerja la jual tudung. owner aku tibe2 pulak nk timba pengalaman kan. best! siyes ckp best!.
ok meh sini nk story sikit ye..adik2 nk niaga mmg mcm ni la kan.hoho..
kebetulan ada program himpunan mahasiswa satu malaysia kt stadium indera mulia tau.
pagi2 tade org sgt. masuk petang sikit and program mahasiswa tu habis. perghh..ramai tak ramai la kan masuk kedai tudung PUTRI COLLECTION kan. tak menang tangan aku. ggrrr.. tapi best la dpt tengok banyak gelagat manusia kan.
ouh ya. ckp gelagat manusia. boleh pulak kan pasangan kapel ni smpai gado kan. aku rase nak lempang je kan. cam hape je. tak payah nak gado tempat orang niaga la kan. tak malu ke. ta reti nk bahave betul la. kalau budak kecik tape lagi kan. ini dah besar anak gajah dah pun. sampai lelaki tu nak angkat tangan tampar perempuan tu. kalau la lepas tu perempuan tu back kat laki tu memang tak tau nak cakap la kan.. ape la laki tu. ape la manusia ni. shame on you!
lepas tu boleh pulak ada sorang makcik ni datang..bergaya la makcik ni. boss aku yang layan. makcik tu dok cakap kat boss aku " nasib dah kawen kalau tak nk jodoh dengan anaknya.." hahahaha. boss aku dah ada anak 5 da. tapi maintain muda and cantek kot wa ckp lu.! lepas makcik tu balik. boleh plak boss aku ckp "alamak. siti lambat datang. boleh rekemen kan.haha.". alaaaa..kak ieja ni spoiler la. kalau tak cepat dah jodoh saya. hahahahahaha. gatai hang noooo kecik2 nk kawen. but for me. "cinta lepas kawen more beautiful la.." hee :D
ok. masa aku niaga ni kan. gila laaa..ramai panggil aku KAK..oke KAK (termasuk mahasiswa yang datang, padahal mereka lebih tua). ape ingat aku tua sgt ka? huuu. habes la lepas ni muka berkedut-kedut la aku kan =.=
saya baru 20 years old laa..alamak..kesiannya aku  =.=
ouh..semalam adalah hari yang sangat bahagia sebab aku dapat timba ilmu berniaga. seronok.
besok adalah hari yang malas bagi aku. orang lain cuti christmas, aku kena keje kan. tape. dari duduk rumah kan. menaikkan lagi berat badan. hoho.

malam tu konsert maher zain. tulis dalam tiket pukul 8-10 mlm. but, pukul 8.30 baru bermula. lepas tu sape ntah yang menyanyi dulu. lame gak. dalam pukul 9 lebih orang lain pulak nyanyi. around 9.45 cm tu la kan baru la maher zain keluar. ya ampun..lamanya aku tunggu kan. nasib la aku ta masuk stadium. kt lua stadium screen punya besar. nampak jelas Maher Zain. haha.

lepas tu kami kemas2 la..around 10 lebih mlm, habis kemas. pergi makan. pukul 11.30 baru aku sampai rumah. masa balik jangan cakap la kan. kaki ni macam nak patah dah. tidur aku selena-lenanya. sampai tak dengar bunyi handset. hoho. dan hari ini, aku qada tidur aku. oke. dr pukul 12 sampai pukul 6. punyaa la pengsan nya aku.

oke la.. ini gambar masa niaga. alamak. tak banyak ponggg.. sebab sebuk.


opps itu kawan saya. gambar disnap semasa dia sibuk membeli. hai farhana :D


kau ada tiket MAHER ZAIN? hee

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment