Monday, December 26, 2011

chesee cake. yummmy :D

aku buat kek wei. haha. bangga pulak. bukan aku buat. aku hanya pembantu kepada kakak aku jela.. malam semalam kami buat cheese dari pukul 8 sampai pukul 11. gile lame. huu..
resepinya ntah. aku pun tataw. aku tahu makan je lepas siap. sedap..! hee..










nah...nak sikit? meh i poskan..! muahahahahaahahahaha~





sedaaappp..aku tak tipu la. wink wink..

ouh yeaahh..minggu depan ada drama bicara hati. memang aku BOLEH tengok kan :(
tape..nanti aku lari kedai mamak tengok drama ni. muahahahahha..

ouh btw, nk appreciate sikit sebab "dia" reply my msg at facebook..yabedabedu~! thank sesangat. berapa tahun ntah aku menunggukan.
tape. aku belajar sesuatu. tak rugi sabar, sebab nanti, kita akan dapat balasan yang sangat indah sebab ALLAH itu tahu apa yang hamnbaNYA mahukan :)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment