Tuesday, January 3, 2012

hai 2012 :)

ehem ehem..
assalamualaikum semua :D


goodbye 2011. welcome 2012 :)


pejam celik pejam celik. angka umur aku dah menganjak satu kan. moga tahun ini lebih indah dari sebelum ini. insyaALLAH :)


2011 :
mengajar aku banyak. banyak sangat. baru aku sedar. sepanjang 2011, aku laro gile. aku enjoy menggila. 
tahun ini juga, macam2 benda yang tak dijangka terjadi..errkk..setiap tahun macam tu. muahahaha.


tahun ini, mengajar aku erti persahabatan. mana kawan, mana sahabat, mana musuh. sahabat pada tahun ini, yang aku rasa sentiasa dengan aku susah senang, hanya "DIA". walaupun lautan memisahkan hubungan kami, walaupun jarak kami beribu batu, walaupun dia selalu sibuk, walaupun waktu negara kami lain, tapi DIA, selalu dengan aku kala aku gembira dan sedih. terima kasih Nur Amalina Farhan Binti Zainal Azmi Grice :) i love u so much.


tahun ini juga, aku mengenal pelbagai jenis manusia. siapa dia didepan dan dibelakang kita. siapa dia di sebalik namanya. alhamdulillah. terima kasih. akhirnya, aku boleh berdikari tanpa dia. 


tahun ini merupakan tahun terakhir aku amik foundation :)
alhamdulillah. semua berjalan lancar :)
mudah mudahan aku dapat amik HND :) 
insyaALLAH :D


pendek kata tahun ini banyak mengajar aku la. muahahahaha.
sekian :)


hai 2012 :)
moga kau menjadi tahun terbaik untuk aku. moga tahun ini sentiasa indah. moga aku dapat lalui tahun ini dengan tabah :)


tolong ajar aku untuk jadi kuat. tolong ajar aku untuk menjadi seorang yang sabar tanpa hadnya. tolong ajar aku untuk menjadi seorang yang beriman dan taat. tolong ajar aku menjadi orang tahu bersyukur. tolong ajar aku untuk berubah jadi lebih baik. 
terima kasih :)


" Aku tidak cantik seperti Balqis. Aku tidak kuat seperti Sumayyah. Aku tidak mempunyai ketulusan hati seperti Zulaikha. Aku tidak sesetia seperti Khadijah. Malah, aku juga bukan Bidadari Syurga seperti Ainul Mardhiah. Tapi aku cuba mencontohi seperti Rabiatul Adawiyah. Mengubah peribadi dan hidup hanya kerana  ALLAH. InsyaAllah :) "


ouh. hari ini baru celebrate new year. celebrate la sgt kan. makan dengan cousin tersayang. dia satu-satunya cousin yang rapat dengan aku sebelah ayah :)
terima kasih for the pizza yah :)


assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment